På de efterfølgende sider vil jeg forsøge at overbevise dig om, at du kommer langt hurtigere i mål med CRM ved at inddrage mig i dit CRM projekt.
CRM lyder interessant; men hvad er det egentlig?
At arbejde med CRM vil sige at arbejde systematisk og målrettet med håndteringen af dine kunder for at sikre såvel dine kunder som dig selv den størst mulige værdi af jeres relation.
Det er vigtigt at understrege, at CRM først og fremmest er en forretningsmæssig løsning. IT-løsningen – CRM-systemet – er et uundværligt hjælpeværktøj, men det ‘hjælper’ kun, hvis det er funderet i en velovervejet strategi og klart definerede mål, incitamentstruktur og processer. Det må heller ikke blive en ekstra kontrolinstans.
- Du har ikke CRM i dag – hvordan kommer du i gang?
- Du har CRM i dag, men hvordan skifter du til Microsoft CRM?
- Du bruger Microsoft CRM i dag, men hvordan udnytter du det bedre?
Hvis du ønsker at diskutere dine ideer eller har brug for yderligere inspiration til, hvad CRM kan gøre for din virksomhed, så tag fat i mig på telefon (23 34 59 34) eller e-mail med det samme.