Med udgangspunkt i min viden og erfaring med såvel den forretningsmæssige som den systemmæssige del af CRM kigger vi sammen på din forretningsstrategi og dine resultater og udfordringer med CRM for at definere dit udviklingspotentiale.

Jeg har bred indsigt i, hvad CRM kan, hvordan det tilpasses og udvikles, og hvad der virker og ikke virker for andre Microsoft CRM brugere. Med det som udgangspunkt beslutter vi, hvad der skal til for at forbedre dine resultater med CRM; skal processerne automatiseres, mangler du rapporter og dashboards, skal brugerne trænes, skal der ‘ryddes op’ i systemet eller noget helt andet.

Resultatet af dette arbejde kan f.eks. være en treårsplan (road-map) eller en udvidet og mere stringent CRM-strategi. Oftest løfter du dog hurtigere dit CRM niveau ved blot at identificere næste store indsatsområde og så få det løst – det er det jeg kalder en pragmatisk tilgang til CRM. Min erfaring er nemlig, at treårsplaner sjældent holder perioden ud alligevel.

Når dine systemer skal arbejde sammen – Integration

Ofte indgår integration til andre systemer også, når det skal diskuteres, hvordan Microsoft CRM kan automatisere din virksomheds processer. Disse projekter involverer ofte Scribe Insight eller Scribe Online som integrationsværktøj, hvor WIKAP har stor erfaring som Scribe konsulent. Men det er en mere teknisk diskussion, som jeg synes vi skal tage over et møde.

Scribe er en etableret global udbyder af løsninger, som nemt bringer kundedata, hvorhen den skal bruges. Det uanset om dit system er cloudbaseret, on-premise på egne servere eller et miks af begge. Scribes produkter hjælper deres 12.000 kunder og 1.000 partnere med at udnytte kundedata til at øge indtjening, tilbyde første klasses service samt skabe forretningsværdi hurtigere.

authorized-small

Lad os sammen få diskuteret hvordan I kommer videre med Microsoft Dynamics CRM. Ring 23 34 59 34 eller mail mig med det samme.