CRM er et stærkt værktøj for både medarbejdere og ledelse, som kan have stor effekt på hele din forretning. CRM giver dig det fulde overblik over din salgspipeline, salgshistorik, og dine kunders behov og købsmønster. Med det overblik er du bedst muligt klædt på til at optimere din produktportefølje, din salgs- og marketingindsats, din kundeservice – kort sagt: din virksomhedsdrift.

Når det kommer til CRM systemer, mener jeg ikke, at der er nogen, der har lavet en mere brugervenlig og funktionel løsning end Microsofts Dynamics 365 Sales (og Customer Service) . Og enkle og brugervenlige løsninger er i mine øjne den allervigtigste forudsætning for at få succes med CRM. For eksempel gør den direkte integration med kendte værktøjer som Outlook og Excel, at det er helt ligetil for brugeren at navigere rundt i det nye system fra første dag.

Jeg har bred erfaring med Microsoft CRM (fra 4.0 over 2016 til den nuværende online version) – fra udvælgelse til design af løsning, migrering og integration af data, træning af brugere og den endelige lancering. Så uanset hvor du står lige nu i dine overvejelser omkring CRM, hjælper jeg dig videre i et målrettet forløb, som  skaber hurtige resultater. Ingen store, uoverskuelige projektforløb her – bare fornuft og resultater. Ring eller send en mail for en uforpligtende dialog på 23 34 59 34 eller henrik@wikap.dk.

Hvis du gerne vil vide mere, inden du kontakter mig, har jeg sat lidt flere ord på mine holdninger og kompetencer under, hvad kan jeg hjælpe dig med.

I Nordjylland og Midtjylland finder du WIKAP som et af de få firmaer der kun fokuserer på Microsoft Dynamics CRM. Så sidder du i Aalborg, Hjørring, Brønderslev, Frederikshavn, Hirtshals, Skagen, Randers, Hobro, Hadsund, Fjerritslev, Brovst, Løgstør, Nibe, Støvring, Viborg eller Århus, kigger jeg gerne forbi

MS_2013(rgb)_1562   MCTS_2013(rgb)_1134_1133_1135   MCP_2013(rgb)_1519

 

 

 

Faktisk er Microsoft Dynamics 365 ikke blot et CRM system; men kan sammen med den indbyggede platform Microsoft Power Apps vælges af dig som en fremtidig ”systemudviklingsplatform” – selvom det lyder lidt teknisk, så skal det faktisk forstås meget ikke-teknisk – f.eks. kunne du udvide din Microsoft Dynamics CRM til også at omfatte projektstyring eller inkludere en HR database – og dette uden at du har en eneste programmeringstime inde over “udviklingen”. Mange steder vil du se dette begreb omtalt som XRM, men det dækker egentlig blot over at CRM platformen kan bruges til at understøtte de fleste af dine forretningsmæssige systembehov.